Privacy Policy

Niniejsza Polityka prywatności (dalej: Polityka prywatności) zawiera informacje
na temat przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem przez Ciebie
ze strony internetowej działającej pod adresem: https://www.credin.pl/ (dalej: strona internetowa).

1. Informacja o Administratorze Twoich danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest „CREDIN POLSKA” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Sobótce, ul. Czysta 6, 55-050 Sobótka, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000148982, NIP: 8971006452, numer REGON: 93044937800000

zwana dalej „Administratorem Danych Osobowych” lub „Spółką”.

2. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych

We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz niniejszą Polityką prywatności możesz skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych poprzez:

adres e-mail: marketing@credin.pl
pisemnie: Credin Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Sobótce, ul. Czysta 6, 55-050 Sobótka

3. Inspektor Ochrony Danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym kontakt możliwy jest pod adresem e-mail: iod@credin.pl

4. Cele i podstawy przetwarzania danych

Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Skontaktowanie się z Tobą w sprawie przez Ciebie opisanej.
• imię,
• nazwisko,
• adres e-mail,
• numer telefonu,
• nazwa firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miasto, województwo),
• numer NIP,
• treść wiadomości.
art. 6 ust. 1 lit. f RODO
– przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, jaki w tym wypadku stanowi odpowiedź na Twoją wiadomość skierowaną do nas przy użyciu danych kontaktowych podanych na naszej stronie internetowej.
Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Obsługa formularza kontaktowego „Skontaktuj się z nami”.
• imię i nazwisko,
• adres e-mail,
• numer telefonu,
• treść wiadomości.
art. 6 ust. 1 lit. f RODO
– przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, jaki w tym wypadku stanowi odpowiedź na Twoją wiadomość skierowaną do nas przy użyciu formularza kontaktowego „Skontaktuj się z nami”.
Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Świadczenie usługi newslettera.
• imię i nazwisko,
• nazwa firmy,
• adres e-mail,
• numer telefonu.
art. 6 ust. 1 lit. b RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Wykorzystywanie plików cookies – innych niż niezbędne pliki cookies.
• pliki cookies użytkownika strony internetowej.
art. 6 ust. 1 lit. a RODO
– przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody (przy pierwszym wejściu na stronę internetową pojawia się zapytanie o zgodę na wykorzystanie cookies).
Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Analiza Twojej aktywności na stronie internetowej.
• adres IP,
• data i godzina odwiedzin strony internetowej,
• rodzaj systemu operacyjnego,
• czas spędzony na stronie,
• odwiedzone podstrony,
• dane gromadzone w plikach cookies,
• inne dane gromadzone przez Google Analitycs.
art. 6 ust. 1 lit. f RODO
– przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, jaki w tym wypadku stanowi poznanie Twojej aktywności na stronie internetowej.
Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Cele archiwalne oraz cele dowodowe.
• imię,
• nazwisko,
• adres e-mail,
• numer telefonu,
• nazwa firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miasto, województwo),
• numer NIP,
• inne niezbędne dane.
art. 6 ust. 1 lit. f RODO
– przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, jaki w tym wypadku stanowi zabezpieczenie informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów o znaczeniu prawnym.
Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami.
• imię,
• nazwisko,
• adres e-mail,
• numer telefonu,
• nazwa firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miasto, województwo),
• numer NIP,
• inne niezbędne dane.
art. 6 ust. 1 lit. f RODO
– przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, jaki w tym wypadku stanowi ochrona interesu majątkowego Spółki.
Cel przetwarzania Dane osobowe Podstawa prawna
Spełnienie obowiązków wynikających z RODO.
• imię,
• nazwisko,
• adres e-mail,
• numer telefonu,
• nazwa firmy,
• adres (ulica, kod pocztowy, miasto, województwo),
• numer NIP,
• inne niezbędne dane.
art. 6 ust. 1 lit. c RODO
– przetwarzanie stanowi obowiązek prawny ciążący na Spółce;

art. 6 ust. 1 lit. f RODO
– przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki, jaki w tym wypadku jest przykładowo prowadzenie rejestrów i ewidencji, jak również posiadanie informacji na temat osób, które korzystały z uprawnień przewidzianych w RODO.

5. Obowiązek podania nam swoich danych osobowych

 • Nie masz obowiązku podawania nam swoich danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji. Jednakże podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Twoje oczekiwania np. w celu skontaktowania się z Administratorem Danych Osobowych.
• Pamiętaj, że jeżeli kontaktujesz się z nami w jakiejkolwiek sprawie podanie Twoich danych może być konieczne np. do udzielenia Ci odpowiedzi na zadane pytanie.

6. Prawo wycofania zgody

• Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili możesz tę zgodę cofnąć — wedle własnego uznania.
• Jeżeli chciałbyś/chciałabyś cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy wysłać maila bezpośrednio Administratorowi na adres: marketing@credin.pl, bądź
w przypadku plików cookies zmieniając ustawienia plików cookies.
• Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać Twoje dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.

7. Profilowanie danych i podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany

Informujemy, że Twoje dane nie będą przez nas wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

8. Odbiorcy danych osobowych

Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych.
W związku z powyższym, w razie potrzeby, możemy przekazać Twoje dane zewnętrznym usługodawcom.

Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych to:
Firmy hostingowe, które przechowują dane na serwerze,
Podmioty świadczące usługi techniczne, jeżeli prace techniczne są objęte działaniem obszarów, w których znajdują się dane osobowe,
Podmioty związane z obsługą prawną, którzy objęci są tajemnicą zawodową i uzyskują dostęp do danych osobowych w wyniku konieczności skorzystania z pomocy prawnej,
Inni podwykonawcy, którzy uzyskają dostęp do danych, jeżeli będzie to niezbędne.

Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Twoje dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. Ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.

9. Przekazywanie danych do Państw trzecich

Tak. W związku z korzystaniem przez Administratora Danych Osobowych z popularnych usług (m.in. Facebook) Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do USA. Ze swojej strony zapewniamy, że dane będą przekazywane z zachowaniem wszelkich wymogów prawnych. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

10. Okres przechowywania danych osobowych

Pamiętaj, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Twoich danych osobowych „w nieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.

Opis okresów przetwarzania znajdziesz poniżej:
Obsługa korespondencji – dane związane z obsługą korespondencji będą przetwarzane przez czas trwania korespondencji pomiędzy nami,
Obsługa formularza kontaktowego „Skontaktuj się z nami”– dane związane z obsługą korespondencji będą przetwarzane przez czas trwania korespondencji pomiędzy nami,
Świadczenie usługi Newslettera – dane związane z zawarciem i wykonaniem Umowy o świadczenie usługi Newslettera będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z niniejszej Umowy,
Wykorzystywanie plików cookies (innych niż niezbędne pliki cookies) – dane związane z plikami cookies będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania,
Analiza aktywności na stronie internetowej – dane związane analizą aktywności na stronie będą przetwarzane do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 2 lata,
Cele archiwalne i dowodowe – dane związane z celami archiwalnymi i dowodowymi będą przetwarzane do czasu skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub osiągnięcia celów przetwarzania,
Ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń – dane związane z roszczeniami będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń, przy czym okres przedawnienia roszczeń może się różnić w świetle obowiązujących przepisów prawa;
Spełnienie obowiązków wynikających z RODO – dane związane z ochroną danych osobowych będą przetwarzane do czasu utraty przydatności, skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako Administratora Danych Osobowych.

11. Uprawnienia w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych

Informujemy, że na podstawie RODO przysługuje Ci prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych;
• sprostowania danych osobowych;
• usunięcia danych osobowych;
• ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
• przenoszenia danych osobowych,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Jako Administrator Danych Osobowych szanujemy Twoje prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu. Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem
w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Ci ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.

12. Aktualizacja polityki

Możemy modyfikować Politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów obowiązującego prawa. O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki cookies zostaniesz powiadomiony/powiadomiona w sposób adekwatny do sposobu przetwarzania danych. Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 04.11.2024 r., ponadto wszelkie wersje archiwalne polityki prywatności zostaną podlinkowane poniżej.